Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyiymiş. Hatta şöyle yapın hocam konuya her mesaj yazanı, yeni konu açın oradan cevap verin. Açtığınız konuların %80'i sorum var kategorisinde ve 24 sayfa açtığınız konu var azminize hayran kaldım.
sorum varsa sorum vara, offtopiclik bişi varsa offtopick'e açıyorum hocam.
şuan offtopic takılıyorum.