BerkKaragul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana ne kardeşim bırak millet istediği gibi konu açsın, millete karışmayı ne çok seven bir milletiz.

Derdin konu çöplüğü oluşması ise şikayet eder geçersin, komiksiniz.
Önceki konuya ne oldu da bu konu açılıyor? Burası kimsenin aklına her takılanı konu açabileceği bir mecra değil. Araştırıp öğrenmek birazcık çaba sarf etmek yerine konu açılmasından rahatsızım. Ayrıca sen de benim mesajımdan rahatsızlık duyuyorsan report eder geçersin sana ne?