Konu
Vaybe Davalık Sandık, Megersem Bir Harfle Kaçırmışız :D
13-06-2020, 21:01:40
#3
ihtiy4r
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bi çay ısmarlarsın artık
Bursa'ya geldiginizde PM atın hocam
Şuan sadece +r10 bide like ısmarlayabiliyorum