Teksen_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok iyiymiş. Hatta şöyle yapın hocam konuya her mesaj yazanı, yeni konu açın oradan cevap verin. Açtığınız konuların %80'i sorum var kategorisinde ve 24 sayfa açtığınız konu var azminize hayran kaldım.
Sana ne kardeşim bırak millet istediği gibi konu açsın, millete karışmayı ne çok seven bir milletiz.

Derdin konu çöplüğü oluşması ise şikayet eder geçersin, komiksiniz.