• 08-06-2020, 15:43:01
    #28
    iyi güzelde alt yapı zaten yetersiz.
    mevcut durumda kontenjanlar doluyor.

    gelen adam gibi konaklayamadıktan sonra ne fayda.

    alt yapı ve yeni tesisler yapılırsa sayı daha da artar
  • 08-06-2020, 15:47:14
    #29
    Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkeye itibar kazandırma çalışmaları olmalı. Yabancıların gözünde ne kadar itibarsız ve faşist bir ülke olduğumuzu araştırabilirsiniz.
    Aynı şekilde yabancılarda bizim için öyleler eksiği yok fazlası var. Herkes görmek istediğini görür.
  • 08-06-2020, 17:49:03
    #30
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel ama çok basit bir mobil uygulama fikrim var. konum tabanlı sohbet yazılımını turist yardımlaşma platformu olarak kullanmak. Türk üyeler gönüllü - puan karşılığı turistlere yardım edecek.
    turist herhangi bir bilgi danışma ihtiyacını uygulamada mesaj olarak gönderecek. yakınçevredeki türk üeyelere bilditiirim gidecek. üyelerin verdiği cevaplar turist uygulamasına gidecek.
  • 09-06-2020, 10:53:14
    #31
    Daha mühim olanı gelen turistlerin ortalama harcama tutarlarını arttırmak olacaktır. Bir video izlemiştim. Ülkede casinolar varken turistler 10 kat daha fazla ülkede harcama yapıyorlarmış. Casinolar kapanınca aynı şekilde 10 kat düşüş yaşanmış.

    Turist sayısını arttırmak yerine bunların ülkede harcadığı miktarları arttırmaya çalışmak çok daha iyi olacaktır.
  • 09-06-2020, 11:03:52
    #32
    Kaliteli insanlar ve tüccarlar yetiştirelim yeter. Ülkemizde turistin gelmesi için herşey var zaten. Bir tarafta denize girerken diğer tarafta kayak yapabiliyorsun. Tarih turizmini saymıyorum bile. Memleketimizin her yeri tarih kokuyor.

    Ama gel gör ki turitleri yontulacak kaz olarak görüyoruz. Güneş görmeyen hava almayan Butik oteller, Tursite özel Kebap paraı sizden şişi size sokmak bizden tarfeleri, mekanlar vs.. Herşey gunu kurtarma üzerine kurulu.

    Hal böyleyken dua edelim de 100M tyrist gelmesin. Yoksa bir sonra ki yıl kimse gelmez.
  • 09-06-2020, 21:21:37
    #33
    Yurtdışına gezi içerik üreten adamlarımız yok. Türkte yok doğru düzgün. Vloggerlar lazım los angelesın tamamını vloglar sayesinde gezebiliyorken bi bodrumu doğru düzgün hayatını gezilcek yerleri izleyemiyorum.