• 06-06-2020, 17:19:41
    #19
    fairybarbara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hotel sahipleri doğrusunu yapıyor. Ben onların yerinde olsam, ucaktan otele sonra tekrar ucaga gidene kadar kazık yememeleri için elimden geleni yapardım. Kazık yememeleri için de esnaf ve taksicilerle karşılaşmamaları lazım.

    Hotel sahibleri müşterilerini koruyor.

    Bodruma gittim 2 kez, tüm taksiciler mi terbiyesiz olur. Hepsi küfürbaz, insanı moralinini düşüren tipler.Tatile gidiyorum, karşılaştıgım tiplere bak. Cekemiyorlar tatil yapmamızı.
    Evet bodrum esnafında var terbiyesizlik buna bende şahit oldum. Benim bahsettiğim bölgeler daha çok hoteller bölgesi olan Antalya civarları için geçerli. Belki de hotel sahipleri tüm pastayı kendilerine aldıkları için adamlar az sayıda turisti görebildikleri için bu kadar yüksek fiyattan iş yaptıklarını düşünmelisiniz. Bu eko sistemdir. Bir pasta % diliminden hesaplanınca 100 birim paranın 80 birimini 1 kişi alıyorsa geriye kalan 80 kişi de sezonu geçirebilmek için pahalı sunuyor haliyle. Savunduğunuz sistem aslında sizin bu muameleyi görmenize neden oluyor.
  • 06-06-2020, 17:20:50
    #20
    Burda yolda yürüyorsun, garip garip tipler cins cins bakıyorlar. Herkes gergin, sinirli. Kardeşim tatile geliyorum ben, seni mi cekecem.

    O bodrumun takscileri ve esnafı nedir ya.. Gercekten rezalet...Caddede bikinili bir kız yürüse herkes deli gibi keser.

    Gümbete giden var mı aranızda ? Clublerde sürekli kavga cıkıyor, hem de bıcaklı.

    Yunanistanda herkes rahat relax.



    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bodrum esnafında var terbiyesizlik buna bende şahit oldum. Benim bahsettiğim bölgeler daha çok hoteller bölgesi olan Antalya civarları için geçerli. Belki de hotel sahipleri tüm pastayı kendilerine aldıkları için adamlar az sayıda turisti görebildikleri için bu kadar yüksek fiyattan iş yaptıklarını düşünmelisiniz. Bu eko sistemdir. Bir pasta % diliminden hesaplanınca 100 birim paranın 80 birimini 1 kişi alıyorsa geriye kalan 80 kişi de sezonu geçirebilmek için pahalı sunuyor haliyle. Savunduğunuz sistem aslında sizin bu muameleyi görmenize neden oluyor.
    Avrupalı Turist akıllı, kimseyi zorla hotelde tutamazsın.

    Hotelden cıkınca onları öpecekler, bunu bildikleri için ekosistemden cıkmıyorlar. Eğer dışarda kalite ve hizmet görse direk cıkar gezer. Zorla tutamazsın.

    Ins zincir restorantlar daha da genişler de bizi esnaflardan kurtarır...Döner vs şeylerde de mahkum olmamız laızm. Kuruyemişte makbul geldi sanırım oralara. Koctaş, bim vs onlar da iyi iş cıkarıyor.

    İnş hediyelik eşyalarda da bi zincir cıkar da adil düzgün hizmet verir.
  • 06-06-2020, 17:27:55
    #21
    ölmeden önce görülmesi gereken 10 yer,dünyanın en güzel plajları vs. tarzında siteler açılıp o sitelere türkiyeyi dahil edip seo ile ilk sıralara çıkartılmaya çalışılabilir
  • 06-06-2020, 17:35:45
    #22
    fairybarbara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda yolda yürüyorsun, garip garip tipler cins cins bakıyorlar. Herkes gergin, sinirli. Kardeşim tatile geliyorum ben, seni mi cekecem.

    O bodrumun takscileri ve esnafı nedir ya.. Gercekten rezalet...Caddede bikinili bir kız yürüse herkes deli gibi keser.

    Gümbete giden var mı aranızda ? Clublerde sürekli kavga cıkıyor, hem de bıcaklı.

    Yunanistanda herkes rahat relax.





    Avrupalı Turist akıllı, kimseyi zorla hotelde tutamazsın.

    Hotelden cıkınca onları öpecekler, bunu bildikleri için ekosistemden cıkmıyorlar. Eğer dışarda kalite ve hizmet görse direk cıkar gezer. Zorla tutamazsın.

    Ins zincir restorantlar daha da genişler de bizi esnaflardan kurtarır...Döner vs şeylerde de mahkum olmamız laızm. Kuruyemişte makbul geldi sanırım oralara. Koctaş, bim vs onlar da iyi iş cıkarıyor.

    İnş hediyelik eşyalarda da bi zincir cıkar da adil düzgün hizmet verir.

    Hocam sizi anlıyorum buna bir sözüm yok. Açıkçası bodrumda tatil yapma fikri kötü bir tercih olmuş. Çok param olsa da ülkemizde en son tercih edeceğim tatil bölgesi bodrum olur. Tamamen medyamız tarafından pohpohlanmış bir yer. Yine de belirtmek isterim taksici, esnafın kötü olması hotel sahiplerinin de haklı olduğunu göstermiyor. Onlar da taksicinin esnafın bu hale gelmesinde bir numaralı faktör. Hepsi birbiriyle bağlantılı yani
  • 06-06-2020, 18:14:55
    #23
    Yurtdışındaki reklamcılarla anlaşmak gerekli. Büyük yabancı youtuberleri ülkemizdeki oteller davet edecek. örneğin 5 k dolar + 5 gün ücretsiz tatil.adamı izleyen 5 milyon kişiden 500 kişi gelse mis
  • 06-06-2020, 18:20:45
    #24
    WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşüncen bile güzel kardeşim, yaptığı planlarda ülkeme bir faydam olur mu diye düşünen arkadaşları ne kadar takdir etsem az. işin gücün her daim rast gelsin. kim ne derse desin sosyal medya hele hele instagram insanların tatil tercihlerine bile büyük etki yapmaya başladı. tanıtıcı sitelerden ziyade herkes kendi çapında ülkenin tanıtımı için youtube ve instagramı etkili kullanırsa çok büyük faydası olur.
    Teşekkürler hocam ciddi bir kitle el atarsak bu şeyler imkansız şeyler değil yeter ki bir araya gelelim gerçekten başarabiliriz.
  • 06-06-2020, 18:43:56
    #25
    Ege otelcisi olarak eksiği var fazlası yok. Turizm Bakanımız bile TR nin en büyük acentasi/ en iyi oteller zincirinden birisinin sahibi. Bu çok iyi bir fırsat bunun için TGA kuruldu, otelciler acenteciler isyan etti. Aldığımız nefes bile aynı olan yunan adaları bizden 3 kat fiyata aynı yerleri satabiliyor.
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala turizm stratejimizin temelini ucuz güneş deniz plaj stratejisi oluşturuyor. Türkiye parası ispanya, fransa, italya, yunanistan'a yetmeyenlerin çakma akdeniz tatili halinde. Parası olan ispanyaya, fransaya, italyaya gidiyor.

    Paralı turist macerayı sevmez. Korkaktır. Garanticidir. Gizliliğine önem verir. Sen 100 milyar dolarlık reklam kampanyası da yapsan o adam televizyonda Senin Suriye'de savaştığının haberini okuduğunda gelmez. Türkiye ile ilgili kötü haberleri engelleyecek, iyi haberleri pompalayacak bir medya ortaklığı sistemine gidilmeli.

    Türkiye'nin şu anki dış ve iç politikası zengin turisti kaçırmak için çok uygun. Türkiye Suriye'de aktif savaşta, PKK terörü saldırısı altında, Yunanistan ile savaşa girebilecek, İsrail ile düşman, Amerika'ya posta koyan, Rusya ile ters düşen bir konumda. Bu imaj varken zengin turist getirmek zor.

    Ama bu iş webmasterlar ile falan olmaz. Ortalama bir webmasterın ayda 50 bin dolar kazanan bir adam üzerinde hemen hemen hiç bir etkisi yoktur. Türkiye imajını biraz düzelttikten sonra profesyonel bir PR çalışması yapmak gerekir. Mesela milyar dolarlık reklamların yanına Tom Cruise ile Nicole Kidman'a 10-20 milyon dolar verip Bodrum'da flört ettirip bunun haberini tüm dünya magazin dünyasında yeniden birleşiyorlar mı diye yaymak gerekir.

    Sosyete modaya uyar, sürekli her sene Türkiye üzerinden ilgi çekici magazin haberleri servis etmek gerekir. Yoksa biz Ölü Deniz posterleri ile sadece 500 dolara bir hafta güneş altında yatmak isteyen ucuzcu turistin ülkesi olacağız. Ve bu adamların çoğu kendi ülkelerinde bu paraya tatil yapamadıkları için bize geliyorlar.
  • 08-06-2020, 14:16:23
    #26
    Bence video ile tanıtım yapmak bir yere kadar. Aslında Antalya gibi bir markanın reklamını yapmaktansa imaj çalışmasına gitmek daha doğru olur. Sonuçta düne kadar dünyanın en çok turist alan 3-5 şehrinden biriydi.
    Yüksek hacimli dizilerde yer verilmesi, magazin camiasında adı olan kişiler ve sosyal medyada yüksek takipçili kişiler üzerinden tatil paylaşımları vs.
    Etkili yöntemlerin en iyisi olarak zaten büyük tur operatörleri işlerini layıkı ile yapıyorlar. Bir çok 5 yıldızlı otelin çok yüksek volümlü oda sayılarını bu operatörler satın alıyorlar zaten. Ülke içinde daha iyi hizmet noktasında yarış zaten bizi ileriye götürecektir. Geçen yıl Antalya örneği üzerinden gidecek olursak otel doluluğu zaten bildiğim kadarı ile maximum seviyelerdeydi. Bu yıl hem turist sayısında hemde kaliteli turist sayısında büyük bir patlama bekleniyordu. Ancak pandemi herşeyi bozdu. Dünyaya sağlık ve pandemi ile yürütülen süreçte iyi olduğumuz imajını bir şekilde vermek lazım. Ki operatörler turistleri rahat toplayabilsin.
  • 08-06-2020, 15:39:18
    #27
    Misafir
    Ülkeye itibar kazandırma çalışmaları olmalı. Yabancıların gözünde ne kadar itibarsız ve faşist bir ülke olduğumuzu araştırabilirsiniz.