Kaliteli insanlar ve tüccarlar yetiştirelim yeter. Ülkemizde turistin gelmesi için herşey var zaten. Bir tarafta denize girerken diğer tarafta kayak yapabiliyorsun. Tarih turizmini saymıyorum bile. Memleketimizin her yeri tarih kokuyor.
Ama gel gör ki turitleri yontulacak kaz olarak görüyoruz. Güneş görmeyen hava almayan Butik oteller, Tursite özel Kebap paraı sizden şişi size sokmak bizden tarfeleri, mekanlar vs.. Herşey gunu kurtarma üzerine kurulu.
Hal böyleyken dua edelim de 100M tyrist gelmesin. Yoksa bir sonra ki yıl kimse gelmez.