Peta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkeye itibar kazandırma çalışmaları olmalı. Yabancıların gözünde ne kadar itibarsız ve faşist bir ülke olduğumuzu araştırabilirsiniz.
Aynı şekilde yabancılarda bizim için öyleler eksiği yok fazlası var. Herkes görmek istediğini görür.