• 06-06-2020, 00:57:34
    #10
    zeugma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben şikayet edilicek birşey göremiyorum büstün üstüne çıkması olayına gelince cocugun boyu yetmemiştir yada dikkat çekmek istemiştir ve cocuk ülkemizi yıkamayacaksınız diyede milliyetci sözler ile çekmiş hepsini geçtim kasıt yok videoda
    Videonun sonunda asagiya bakip kafa sallamasinda art niyet sezdim ben
  • 06-06-2020, 00:57:52
    #11
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Atatürk’ü temsil eden heykel, bust ve âbideleri veyahut Atatürk’ün kabrini tahrip eden, kıran, bozan veya kirleten kimseye bir yıldan beş yıla kadar ağır hapis cezası verilir."
    et kardeşim o zaman o yaşta bir cocuk için tiktoktan mesaj atman uyarman daha makbul olucaktır sonuçta karakoldu mahkemeydi cocukta travma yaratabilir bunuda göz önüne al lütfen ama yine söylüyorum bence kasıt yok videoda cocuk ülkesine sevgi göstermiş o yaşta bir cocugun bunu yapması da normaldir
  • 06-06-2020, 01:01:36
    #12
    https://www.tiktok.com/@antalyali_oo Bu arada profili budur.Kullanici adını değiştirip o videoyu kaldırmış.
  • 06-06-2020, 01:01:42
    #13
    zeugma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    et kardeşim o zaman o yaşta bir cocuk için tiktoktan mesaj atman uyarman daha makbul olucaktır sonuçta karakoldu mahkemeydi cocukta travma yaratabilir bunuda göz önüne al lütfen ama yine söylüyorum bence kasıt yok videoda cocuk ülkesine sevgi göstermiş o yaşta bir cocugun bunu yapması da normaldir
    "O yaşta bir çocuğun bunu yapması normaldir"
    Uğraşmayacağım, konu kilitlenmesi için başvuru yaptım tartışmayı uzatmayalım. Yaptığı hareketler yanlış ve onu uyarmak benim görevim değil ben vatandaşlık görevimi yapıyorum.
  • 06-06-2020, 01:03:08
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zeugma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    et kardeşim o zaman o yaşta bir cocuk için tiktoktan mesaj atman uyarman daha makbul olucaktır sonuçta karakoldu mahkemeydi cocukta travma yaratabilir bunuda göz önüne al lütfen ama yine söylüyorum bence kasıt yok videoda cocuk ülkesine sevgi göstermiş o yaşta bir cocugun bunu yapması da normaldir
    doğru söylüyosun aslında o yaştaki bir çocuğun "ben büste zarar vermiyorum ki, bunun nesi suç olabilir" düşüncesiyle hareket etmesi gayet normal. ben de kasıt olduğunu düşünmüyorum biraz abartarak sevgisini göstertmiş galiba.
  • 06-06-2020, 01:03:24
    #15
    arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.tiktok.com/@antalyali_oo Bu arada profili budur.Kullanici adını değiştirip o videoyu kaldırmış.
    Video kaydı olduğu için profili pek işe yaramaz hocam yanlış anlamayın genede yazmak için ve bulmak için emek göstermişsiniz teşekkürler
  • 06-06-2020, 01:03:24
    #16
    EKAloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "O yaşta bir çocuğun bunu yapması normaldir"
    Uğraşmayacağım, konu kilitlenmesi için başvuru yaptım tartışmayı uzatmayalım. Yaptığı hareketler yanlış ve onu uyarmak benim görevim değil ben vatandaşlık görevimi yapıyorum.
    Atatürke olan saygını da ayrıca taktir etmek isterim kardeşim derdim seni veya başkasını eleştirip korumak değil zamanla oda sevgisini göstermeyi öğrenir insallah
  • 06-06-2020, 01:04:15
    #17
    Merhaba bu ve benzeri olayları şikayet etmek için emniyetin whatsap hattı yokmu? video ve resim atmak için şikayet detayları için...
  • 06-06-2020, 01:04:27
    #18
    Bu arka fonu kullanan birisinden ne bekliyordunuz ki. Yazıklar olsun. Atatürke hakaret davaları bir bir incelenmeli. Saygısız, utanmaz, onun bunun ukalaları.