et kardeşim o zaman o yaşta bir cocuk için tiktoktan mesaj atman uyarman daha makbul olucaktır sonuçta karakoldu mahkemeydi cocukta travma yaratabilir bunuda göz önüne al lütfen ama yine söylüyorum bence kasıt yok videoda cocuk ülkesine sevgi göstermiş o yaşta bir cocugun bunu yapması da normaldir
doğru söylüyosun aslında o yaştaki bir çocuğun "ben büste zarar vermiyorum ki, bunun nesi suç olabilir" düşüncesiyle hareket etmesi gayet normal. ben de kasıt olduğunu düşünmüyorum biraz abartarak sevgisini göstertmiş galiba.