zeugma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
et kardeşim o zaman o yaşta bir cocuk için tiktoktan mesaj atman uyarman daha makbul olucaktır sonuçta karakoldu mahkemeydi cocukta travma yaratabilir bunuda göz önüne al lütfen ama yine söylüyorum bence kasıt yok videoda cocuk ülkesine sevgi göstermiş o yaşta bir cocugun bunu yapması da normaldir
"O yaşta bir çocuğun bunu yapması normaldir"
Uğraşmayacağım, konu kilitlenmesi için başvuru yaptım tartışmayı uzatmayalım. Yaptığı hareketler yanlış ve onu uyarmak benim görevim değil ben vatandaşlık görevimi yapıyorum.