"Atatürkü temsil eden heykel, bust ve âbideleri veyahut Atatürkün kabrini tahrip eden, kıran, bozan veya kirleten kimseye bir yıldan beş yıla kadar ağır hapis cezası verilir."
et kardeşim o zaman o yaşta bir cocuk için tiktoktan mesaj atman uyarman daha makbul olucaktır sonuçta karakoldu mahkemeydi cocukta travma yaratabilir bunuda göz önüne al lütfen ama yine söylüyorum bence kasıt yok videoda cocuk ülkesine sevgi göstermiş o yaşta bir cocugun bunu yapması da normaldir