"O yaşta bir çocuğun bunu yapması normaldir"
Uğraşmayacağım, konu kilitlenmesi için başvuru yaptım tartışmayı uzatmayalım. Yaptığı hareketler yanlış ve onu uyarmak benim görevim değil ben vatandaşlık görevimi yapıyorum.
Atatürke olan saygını da ayrıca taktir etmek isterim kardeşim derdim seni veya başkasını eleştirip korumak değil zamanla oda sevgisini göstermeyi öğrenir insallah