• 02-06-2020, 10:21:58
    #19
    Görüşlerinize saygı duyuyorum fakat yüksek sesli müzik dinlemeyi seviyorum ve benimde düşüncem ses sistemcilere ceza yazılsın kapatılsın vs işlem yapılsın isterim tamam yaptıran taktıran kabahatli ise takan kişide bir okadar kabahatli
  • 02-06-2020, 10:39:56
    #20
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur empati yapmaya çalıştım ancak dediğim gibi mahalle sokak turluyorlar binlerce ev binlerce insan rahatsız oluyor tek bir kişi dinleyecek eğlencenin dozunu kaçıracak diye. Zaten bunu yapanların zevkinden ziyade gösteriş amaçlı yaptığı bariz belli, bakın ben eğleniyorum gibisinden. Aşırısı psikopatlıktan başka bir şey olamaz. Aynı hani bazıları vardır telefonla konuşurken yüksek sesle konuşmak için yırtınırlar veya kalabalık bir ortamda herkese duyururcasına konuşanlar olur. Hastalık belirtisidir belki de.
    Merhaba, ben ve siz herkes gibi arabadan gelen bu müzik sesiyle de rahatsız oluyoruz ancak bir de motosikletler de müzik sistemi ve dinleyenler var onlar daha feci 😂
  • 02-06-2020, 10:54:51
    #21
    Bide hep çöp arabalarla müzik açıp kız tavlayacağına sanan andavallar mevcut Altlarına lüks bir araba verseler ne olur acaba siz düşünün , zaten bu tür düşünceleri yüzünden tofaştan yukarı binemiyorlar
  • 02-06-2020, 12:52:00
    #22
    bthnkpzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşlerinize saygı duyuyorum fakat yüksek sesli müzik dinlemeyi seviyorum ve benimde düşüncem ses sistemcilere ceza yazılsın kapatılsın vs işlem yapılsın isterim tamam yaptıran taktıran kabahatli ise takan kişide bir okadar kabahatli
    Birde gece herkes uyurken dinleyenler var düşünsene bende o zaman bilgisayardan açayım güçlü hoparlörüm var inletirim mahalleyi. İkisi farklı şeyler değil ama evde açabiliyor muyuz komşular hemen şikayet ederler ama adam arabada kendini özgür sanıyor ve abartıyor başkalarını rahatsız etmeden özgürlüğümüzü yaşamasını maalesef bilmiyoruz.
  • 02-06-2020, 19:15:36
    #23
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde gece herkes uyurken dinleyenler var düşünsene bende o zaman bilgisayardan açayım güçlü hoparlörüm var inletirim mahalleyi. İkisi farklı şeyler değil ama evde açabiliyor muyuz komşular hemen şikayet ederler ama adam arabada kendini özgür sanıyor ve abartıyor başkalarını rahatsız etmeden özgürlüğümüzü yaşamasını maalesef bilmiyoruz.
    Tabii bu konuda sizlerde haklısınız son ses müzik açıp evde rahatsız etseniz polise şikayet edilir veya kapına dayanırlar ama dediğim gibi ses sitemciler için birşey yapılabilir bunun tüm ayarlamarını yapabiliyorlar maksimum bir ses seviye sınırı varsa ona göre ayarlasınlar, egzozcular içinde bu düşüncedeyim yapmasınlar yaptıkları şeyi biliyorlar