Görüşlerinize saygı duyuyorum fakat yüksek sesli müzik dinlemeyi seviyorum ve benimde düşüncem ses sistemcilere ceza yazılsın kapatılsın vs işlem yapılsın isterim tamam yaptıran taktıran kabahatli ise takan kişide bir okadar kabahatli