• 02-06-2020, 08:58:34
    #10
    NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-Egzoz Sesi
    2-Yüksek Müzik Sesi

    Ehliyetlerine el konulmalı...
    Arabasını da altından aldın mı akıllanırlar.
    • abcgrup
    • NextWorld
    abcgrup ve NextWorld bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 02-06-2020, 09:07:16
    #11
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok abi gece görülmüyor plaka zaten son sen bir ileri bir geri baktım çare yok. aldım çürük yumurtaları dizdim balkona. tamda denk geliyor böle arabaya. kokusu lekesi yediyor. benide göremiyorlar nerden attığımı. ses yok dert yok.
    Bir manyak arkadaş mahallede nöbet bekliyordu havalı tabanca ile camlarını indiriyordu keşke öyle yapabilsek. Ama zaten öyle şarkı çalanlarda normal insanlar değil her istediğini yapabileceğini düşünen kanı bozuklar. Gündüz hadi neyse de gecenin bir vakti yapılması nedir.
  • 02-06-2020, 09:08:45
    #12
    Bizim Bilecik küçük yer, geçen sabah işten çıktım çarşıya gideyim dedim 2 tane hıyar altlarında beyaz bir külüstür o boş çarşıda camları açmış son ses müzik geziyorlardı ne zevk alırlar bilmem ama aşırı kıl oldum o efelere
  • 02-06-2020, 09:09:52
    #13
    bizim trabzondaki araziye bir kaç ayyaş dadanmıştı. neyse içiyorlar felan ama tertemiz bırakıp gidiyorlardı. babam bişi demiyordu. aradan zaman geçti. adamlar bütün şişeleri etrafta kırmaya leş gibi bırakmaya başladılar. çöp idrar vs kırık şişeler. babam çok sinirlenmiş bi gün tepelerindeki ağaca iki el ateş etmişti. adamlar bir daha uğramadılar oralara.
  • 02-06-2020, 09:14:43
    #14
    ben merak ettim hep kendi kulakları dayanmıyor mu
  • 02-06-2020, 09:23:19
    #15
    Merhaba.

    Uzun yolda camlar kapalı iken çok eğlenceli oluyor ama rahatsız edici bir şekilde olması beni de rahatsız ediyor maalesef
  • 02-06-2020, 09:34:28
    #16
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    Uzun yolda camlar kapalı iken çok eğlenceli oluyor ama rahatsız edici bir şekilde olması beni de rahatsız ediyor maalesef
    Doğrudur empati yapmaya çalıştım ancak dediğim gibi mahalle sokak turluyorlar binlerce ev binlerce insan rahatsız oluyor tek bir kişi dinleyecek eğlencenin dozunu kaçıracak diye. Zaten bunu yapanların zevkinden ziyade gösteriş amaçlı yaptığı bariz belli, bakın ben eğleniyorum gibisinden. Aşırısı psikopatlıktan başka bir şey olamaz. Aynı hani bazıları vardır telefonla konuşurken yüksek sesle konuşmak için yırtınırlar veya kalabalık bir ortamda herkese duyururcasına konuşanlar olur. Hastalık belirtisidir belki de.
  • 02-06-2020, 09:51:08
    #17
    Tabiri caizse bunlara ben arizona kertenkeleleri diyorum. Arkadamisin aracinada binince öle turlamalik son ses aciyor müzik ben kisiyorum bu sebebten çok tartistigim da oldu.İlik sesle dinliyeceksin abi Son ses müzik acinca havalimi zannediyorlar kendilerini baska birsey mi hala anlamadim.Psikologa gitseler psikologlarda anlamaz bublarin ruh hallerini
  • 02-06-2020, 10:18:58
    #18
    Serseri soytarı faydasız takımının işleri, şahinciside aynı motoru bağırta bağırta süreni de faydasız takımı bunları toplayıp yakmalı