NextWorld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arabalarda son ses şarkı dinleyen görgüsüzler
22
●474
- 02-06-2020, 09:07:16Bir manyak arkadaş mahallede nöbet bekliyordu havalı tabanca ile camlarını indiriyordu keşke öyle yapabilsek. Ama zaten öyle şarkı çalanlarda normal insanlar değil her istediğini yapabileceğini düşünen kanı bozuklar. Gündüz hadi neyse de gecenin bir vakti yapılması nedir.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2020, 09:09:52bizim trabzondaki araziye bir kaç ayyaş dadanmıştı. neyse içiyorlar felan ama tertemiz bırakıp gidiyorlardı. babam bişi demiyordu. aradan zaman geçti. adamlar bütün şişeleri etrafta kırmaya leş gibi bırakmaya başladılar. çöp idrar vs kırık şişeler. babam çok sinirlenmiş bi gün tepelerindeki ağaca iki el ateş etmişti. adamlar bir daha uğramadılar oralara.
- 02-06-2020, 09:23:19Merhaba.
Uzun yolda camlar kapalı iken çok eğlenceli oluyor ama rahatsız edici bir şekilde olması beni de rahatsız ediyor maalesef - 02-06-2020, 09:34:28Doğrudur empati yapmaya çalıştım ancak dediğim gibi mahalle sokak turluyorlar binlerce ev binlerce insan rahatsız oluyor tek bir kişi dinleyecek eğlencenin dozunu kaçıracak diye. Zaten bunu yapanların zevkinden ziyade gösteriş amaçlı yaptığı bariz belli, bakın ben eğleniyorum gibisinden. Aşırısı psikopatlıktan başka bir şey olamaz. Aynı hani bazıları vardır telefonla konuşurken yüksek sesle konuşmak için yırtınırlar veya kalabalık bir ortamda herkese duyururcasına konuşanlar olur. Hastalık belirtisidir belki de.cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2020, 09:51:08Tabiri caizse bunlara ben arizona kertenkeleleri diyorum. Arkadamisin aracinada binince öle turlamalik son ses aciyor müzik ben kisiyorum bu sebebten çok tartistigim da oldu.İlik sesle dinliyeceksin abi Son ses müzik acinca havalimi zannediyorlar kendilerini baska birsey mi hala anlamadim.Psikologa gitseler psikologlarda anlamaz bublarin ruh hallerini