arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok abi gece görülmüyor plaka zaten son sen bir ileri bir geri baktım çare yok. aldım çürük yumurtaları dizdim balkona. tamda denk geliyor böle arabaya. kokusu lekesi yediyor. benide göremiyorlar nerden attığımı. ses yok dert yok.
Bir manyak arkadaş mahallede nöbet bekliyordu havalı tabanca ile camlarını indiriyordu keşke öyle yapabilsek. Ama zaten öyle şarkı çalanlarda normal insanlar değil her istediğini yapabileceğini düşünen kanı bozuklar. Gündüz hadi neyse de gecenin bir vakti yapılması nedir.