Merhaba.
Uzun yolda camlar kapalı iken çok eğlenceli oluyor ama rahatsız edici bir şekilde olması beni de rahatsız ediyor maalesef
Doğrudur empati yapmaya çalıştım ancak dediğim gibi mahalle sokak turluyorlar binlerce ev binlerce insan rahatsız oluyor tek bir kişi dinleyecek eğlencenin dozunu kaçıracak diye. Zaten bunu yapanların zevkinden ziyade gösteriş amaçlı yaptığı bariz belli, bakın ben eğleniyorum gibisinden. Aşırısı psikopatlıktan başka bir şey olamaz. Aynı hani bazıları vardır telefonla konuşurken yüksek sesle konuşmak için yırtınırlar veya kalabalık bir ortamda herkese duyururcasına konuşanlar olur. Hastalık belirtisidir belki de.