bthnkpzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşlerinize saygı duyuyorum fakat yüksek sesli müzik dinlemeyi seviyorum ve benimde düşüncem ses sistemcilere ceza yazılsın kapatılsın vs işlem yapılsın isterim tamam yaptıran taktıran kabahatli ise takan kişide bir okadar kabahatli
Birde gece herkes uyurken dinleyenler var düşünsene bende o zaman bilgisayardan açayım güçlü hoparlörüm var inletirim mahalleyi. İkisi farklı şeyler değil ama evde açabiliyor muyuz komşular hemen şikayet ederler ama adam arabada kendini özgür sanıyor ve abartıyor başkalarını rahatsız etmeden özgürlüğümüzü yaşamasını maalesef bilmiyoruz.