abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde gece herkes uyurken dinleyenler var düşünsene bende o zaman bilgisayardan açayım güçlü hoparlörüm var inletirim mahalleyi. İkisi farklı şeyler değil ama evde açabiliyor muyuz komşular hemen şikayet ederler ama adam arabada kendini özgür sanıyor ve abartıyor başkalarını rahatsız etmeden özgürlüğümüzü yaşamasını maalesef bilmiyoruz.
Tabii bu konuda sizlerde haklısınız son ses müzik açıp evde rahatsız etseniz polise şikayet edilir veya kapına dayanırlar ama dediğim gibi ses sitemciler için birşey yapılabilir bunun tüm ayarlamarını yapabiliyorlar maksimum bir ses seviye sınırı varsa ona göre ayarlasınlar, egzozcular içinde bu düşüncedeyim yapmasınlar yaptıkları şeyi biliyorlar