• 30-05-2020, 15:06:44
    #10
    Boşverin ve rahatınıza bakın sizi öyle sevenler de çıkacaktır sadece kasmayın ne konuşayım ya da yanlış bir şey der miyim diye. Son 3 yıldır bende sizinle aynı durumdayım ve bunu dert edip, kastigim için o durumda olduğumu biliyorum. Biraz da maddi sorunlar vardı elbette o cepheye ayıracak bütçe sorunları durumları. Şimdi bütçe tamam ama kasmaya alışınca aksi tekrar zor geliyor. Ama ilginizi çeken birisi çıktığı zaman normale dönüyorsunuz tekrar. Rahatlık önemli maddi ve manevi olarak.

    Hepimiz insanız, kadınlar da korkmayın en fazla uff der giderler. Bırakın bu insan olduğunuz için gidecek varsa beklemesin zaten
    • webinyeri
    webinyeri bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-05-2020, 15:08:20
    #11
    Karşınızda aklının %98 ini duygularıyla kontrol eden biri olduğunu bilin ona göre davranın
  • 30-05-2020, 15:09:02
    #12
    hocam sizi çok iyi anlıyorum aynı durumları bende yaşıyorum verilen tavsiyelerin hiç birini uygulayamıyorum sizde de öyle mi acaba
  • 30-05-2020, 15:09:57
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle kadınlar kız görünce gibi sınıflandırmak yerine birey olarak görürseniz tüm heyecanınızı atarsınız. Bu sizin aslında kadınlara olan onyargilarinizdan kaynaklı yani, kadınların ya sizi begenmeyecegini düşünüyorsunuz ya da istemeyeceğini bu da sizi onları görünce daha tepkisel ve içgüdüsel başka birşey ile bunu bastırmaya itiyor. Bu sebeple şöyle yapmanız gerek, öncelikle kadınlar ile normal insanlarla komşunuzla ailenizle nasıl iletişim kuruyorsanız öyle kurun daha sonra sabırlı olmayı ve iletişimi monologdan çıkartın etkisini göreceksiniz. Ha birde özgüven eksikliğiniz varsa bunun için hobiler edinip bol bol kitap okuyabilirsiniz 🙏
  • 30-05-2020, 15:17:02
    #14
    Üyeliği durduruldu
    haticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle kadınlar kız görünce gibi sınıflandırmak yerine birey olarak görürseniz tüm heyecanınızı atarsınız. Bu sizin aslında kadınlara olan onyargilarinizdan kaynaklı yani, kadınların ya sizi begenmeyecegini düşünüyorsunuz ya da istemeyeceğini bu da sizi onları görünce daha tepkisel ve içgüdüsel başka birşey ile bunu bastırmaya itiyor. Bu sebeple şöyle yapmanız gerek, öncelikle kadınlar ile normal insanlarla komşunuzla ailenizle nasıl iletişim kuruyorsanız öyle kurun daha sonra sabırlı olmayı ve iletişimi monologdan çıkartın etkisini göreceksiniz. Ha birde özgüven eksikliğiniz varsa bunun için hobiler edinip bol bol kitap okuyabilirsiniz 🙏
    Hocam o işler öyle olmuyor işte Birşey hissetmediğim kadınlar acayip rahat konuşabiliyorum fakat sevdiğim kızla bırak konuşmayı gözüne bile bakamıyorum. Özgüvenim yüksek, utangaç değilim ama insan sevdiğinin yanında bebek gibi kalıyor.
  • 30-05-2020, 15:18:24
    #15
    Benim platonik aşkım vardı. Bakışları yanlış tefsir etmişim. Bitti...
  • 30-05-2020, 15:19:02
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ama bu çok farklı birsey aşık insan utanır elleri titrer. Eğer zaten bu duyguları yaşamıyorsa o sevgi değildir. Biz geneler bir sorundan bahsediyoruz 😊

    Shogun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o işler öyle olmuyor işte Birşey hissetmediğim kadınlar acayip rahat konuşabiliyorum fakat sevdiğim kızla bırak konuşmayı gözüne bile bakamıyorum. Özgüvenim yüksek, utangaç değilim ama insan sevdiğinin yanında bebek gibi kalıyor.
  • 30-05-2020, 15:26:59
    #17
    Hocam tavsiyem karşınıdakinin de bir insan olduğunu unutmayıp, sadece kendiniz olmanız. Kendiniz olduğunuz sürece özgüveniniz de yerine gelecektir.
  • 30-05-2020, 15:30:38
    #18
    haticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama bu çok farklı birsey aşık insan utanır elleri titrer. Eğer zaten bu duyguları yaşamıyorsa o sevgi değildir. Biz geneler bir sorundan bahsediyoruz 😊
    Bir

    O duyguyu küçükken yaşamıştım hüsranla bitti diyebilirim .😀 ondan sonra yaşamadım neden bilmiyorum 🤔