• 30-05-2020, 14:54:52
    #1
    Bu hayatta birçok şeyi başardım. Ama kız konusunda her zaman - durumdayım.
    Yaş 26 oldu.

    Seven kızı bile kayıp edebilecek kadar özgüvensizliğim var. Bu durumu bir aşamadım.

    Kız görsem normal konuşuyorum ama salak gibi konular konuşuyorum. Gereksiz
    Bunu aşmanın yolunu bulamadım. Sanki birşey beni şaşırtıyor.
  • 30-05-2020, 14:56:47
    #2
    Bunu kabullenmen veya takıntı hale getirmen seni bu duruma getiriyor olabilir.Bir arkadaşına nasıl davranıyorsan onların karşsında da o derece rahat olmaya çalış.Kendin ol kendin olduğun için seni seven zaten sever.İsteyemen de gidebilir..Biz r10 olarak seni seviyoruz No problem
  • 30-05-2020, 14:56:49
    #3
    Rahat olun hocam karşınızdaki de bir insan ama şunu asla unutmayın erkekler kadınları hıc bır zaman tam anlamıyla anlamayacak.
  • 30-05-2020, 14:56:55
    #4
    Some webmasters problems.
  • 30-05-2020, 14:57:25
    #5
    Ne konular konuşuyorsunuz mesela merak ettim hocam ?
  • 30-05-2020, 14:58:33
    #6
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne konular konuşuyorsunuz mesela merak ettim hocam ?
    Arkadaşlarla ne konuşuyorsak. Açık verebil cek konuşmalar
  • 30-05-2020, 14:58:39
    #7
    Konu takip
  • 30-05-2020, 15:01:41
    #8
    Hocam tek söyleyeceğim şey fazla kaldırmayın bir taraflarını yetiştiremezsiniz sonra Tecrübe ile sabittir. İltifat etmeyin, nelerden hoşlanıyorsa oradan yürüyün.
    • emrerusen
    emrerusen bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-05-2020, 15:04:45
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tek söyleyeceğim şey fazla kaldırmayın bir taraflarını yetiştiremezsiniz sonra Tecrübe ile sabittir. İltifat etmeyin, nelerden hoşlanıyorsa oradan yürüyün.
    Aynen öyle sonra vazgeçilmez sanıyorlar .Herkese ederi kadar davranın .Üzülen siz olmazsınız.Su akar yolunu bulur.