Bu hayatta birçok şeyi başardım. Ama kız konusunda her zaman - durumdayım.
Yaş 26 oldu.
Seven kızı bile kayıp edebilecek kadar özgüvensizliğim var. Bu durumu bir aşamadım.
Kız görsem normal konuşuyorum ama salak gibi konular konuşuyorum. Gereksiz
Bunu aşmanın yolunu bulamadım. Sanki birşey beni şaşırtıyor.
Kız konusunda her zaman - de olmak
23
●569
- 30-05-2020, 14:54:52
- 30-05-2020, 14:56:47Bunu kabullenmen veya takıntı hale getirmen seni bu duruma getiriyor olabilir.Bir arkadaşına nasıl davranıyorsan onların karşsında da o derece rahat olmaya çalış.Kendin ol kendin olduğun için seni seven zaten sever.İsteyemen de gidebilir..Biz r10 olarak seni seviyoruz
No problem
- 30-05-2020, 14:58:33Arkadaşlarla ne konuşuyorsak. Açık verebil cek konuşmalarBlacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2020, 15:04:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Aynen öyle sonra vazgeçilmez sanıyorlar .Herkese ederi kadar davranın .Üzülen siz olmazsınız.Su akar yolunu bulur.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
No problem