Bu hayatta birçok şeyi başardım. Ama kız konusunda her zaman - durumdayım.
Yaş 26 oldu.

Seven kızı bile kayıp edebilecek kadar özgüvensizliğim var. Bu durumu bir aşamadım.

Kız görsem normal konuşuyorum ama salak gibi konular konuşuyorum. Gereksiz
Bunu aşmanın yolunu bulamadım. Sanki birşey beni şaşırtıyor.