Bunu kabullenmen veya takıntı hale getirmen seni bu duruma getiriyor olabilir.Bir arkadaşına nasıl davranıyorsan onların karşsında da o derece rahat olmaya çalış.Kendin ol kendin olduğun için seni seven zaten sever.İsteyemen de gidebilir..Biz r10 olarak seni seviyoruz No problem