haticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle kadınlar kız görünce gibi sınıflandırmak yerine birey olarak görürseniz tüm heyecanınızı atarsınız. Bu sizin aslında kadınlara olan onyargilarinizdan kaynaklı yani, kadınların ya sizi begenmeyecegini düşünüyorsunuz ya da istemeyeceğini bu da sizi onları görünce daha tepkisel ve içgüdüsel başka birşey ile bunu bastırmaya itiyor. Bu sebeple şöyle yapmanız gerek, öncelikle kadınlar ile normal insanlarla komşunuzla ailenizle nasıl iletişim kuruyorsanız öyle kurun daha sonra sabırlı olmayı ve iletişimi monologdan çıkartın etkisini göreceksiniz. Ha birde özgüven eksikliğiniz varsa bunun için hobiler edinip bol bol kitap okuyabilirsiniz 🙏
Hocam o işler öyle olmuyor işte Birşey hissetmediğim kadınlar acayip rahat konuşabiliyorum fakat sevdiğim kızla bırak konuşmayı gözüne bile bakamıyorum. Özgüvenim yüksek, utangaç değilim ama insan sevdiğinin yanında bebek gibi kalıyor.