Ama bu çok farklı birsey aşık insan utanır elleri titrer. Eğer zaten bu duyguları yaşamıyorsa o sevgi değildir. Biz geneler bir sorundan bahsediyoruz 😊
Bir
O duyguyu küçükken yaşamıştım hüsranla bitti diyebilirim .😀 ondan sonra yaşamadım neden bilmiyorum 🤔