haticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama bu çok farklı birsey aşık insan utanır elleri titrer. Eğer zaten bu duyguları yaşamıyorsa o sevgi değildir. Biz geneler bir sorundan bahsediyoruz 😊
Bir

O duyguyu küçükken yaşamıştım hüsranla bitti diyebilirim .😀 ondan sonra yaşamadım neden bilmiyorum 🤔