Boşverin ve rahatınıza bakın sizi öyle sevenler de çıkacaktır sadece kasmayın ne konuşayım ya da yanlış bir şey der miyim diye. Son 3 yıldır bende sizinle aynı durumdayım ve bunu dert edip, kastigim için o durumda olduğumu biliyorum. Biraz da maddi sorunlar vardı elbette o cepheye ayıracak bütçe sorunları durumları. Şimdi bütçe tamam ama kasmaya alışınca aksi tekrar zor geliyor. Ama ilginizi çeken birisi çıktığı zaman normale dönüyorsunuz tekrar. Rahatlık önemli maddi ve manevi olarak.

Hepimiz insanız, kadınlar da korkmayın en fazla uff der giderler. Bırakın bu insan olduğunuz için gidecek varsa beklemesin zaten