Ama bu çok farklı birsey aşık insan utanır elleri titrer. Eğer zaten bu duyguları yaşamıyorsa o sevgi değildir. Biz geneler bir sorundan bahsediyoruz 😊
Hocam o işler öyle olmuyor işte

Birşey hissetmediğim kadınlar acayip rahat konuşabiliyorum fakat sevdiğim kızla bırak konuşmayı gözüne bile bakamıyorum. Özgüvenim yüksek, utangaç değilim ama insan sevdiğinin yanında bebek gibi kalıyor.