Ama bu çok farklı birsey aşık insan utanır elleri titrer. Eğer zaten bu duyguları yaşamıyorsa o sevgi değildir. Biz geneler bir sorundan bahsediyoruz 😊

Shogun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o işler öyle olmuyor işte Birşey hissetmediğim kadınlar acayip rahat konuşabiliyorum fakat sevdiğim kızla bırak konuşmayı gözüne bile bakamıyorum. Özgüvenim yüksek, utangaç değilim ama insan sevdiğinin yanında bebek gibi kalıyor.