Boşverin ve rahatınıza bakın sizi öyle sevenler de çıkacaktır sadece kasmayın ne konuşayım ya da yanlış bir şey der miyim diye. Son 3 yıldır bende sizinle aynı durumdayım ve bunu dert edip, kastigim için o durumda olduğumu biliyorum. Biraz da maddi sorunlar vardı elbette o cepheye ayıracak bütçe sorunları durumları. Şimdi bütçe tamam ama kasmaya alışınca aksi tekrar zor geliyor. Ama ilginizi çeken birisi çıktığı zaman normale dönüyorsunuz tekrar. Rahatlık önemli maddi ve manevi olarak.
Hepimiz insanız, kadınlar da korkmayın en fazla uff der giderler. Bırakın bu insan olduğunuz için gidecek varsa beklemesin zaten
Kız konusunda her zaman - de olmak
23
●569
- 30-05-2020, 15:08:20Karşınızda aklının %98 ini duygularıyla kontrol eden biri olduğunu bilin ona göre davranın
- 30-05-2020, 15:09:57Üyeliği durdurulduÖncelikle kadınlar kız görünce gibi sınıflandırmak yerine birey olarak görürseniz tüm heyecanınızı atarsınız. Bu sizin aslında kadınlara olan onyargilarinizdan kaynaklı yani, kadınların ya sizi begenmeyecegini düşünüyorsunuz ya da istemeyeceğini bu da sizi onları görünce daha tepkisel ve içgüdüsel başka birşey ile bunu bastırmaya itiyor. Bu sebeple şöyle yapmanız gerek, öncelikle kadınlar ile normal insanlarla komşunuzla ailenizle nasıl iletişim kuruyorsanız öyle kurun daha sonra sabırlı olmayı ve iletişimi monologdan çıkartın etkisini göreceksiniz. Ha birde özgüven eksikliğiniz varsa bunun için hobiler edinip bol bol kitap okuyabilirsiniz 🙏
- 30-05-2020, 15:17:02Üyeliği durdurulduHocam o işler öyle olmuyor iştehaticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birşey hissetmediğim kadınlar acayip rahat konuşabiliyorum fakat sevdiğim kızla bırak konuşmayı gözüne bile bakamıyorum. Özgüvenim yüksek, utangaç değilim ama insan sevdiğinin yanında bebek gibi kalıyor.
- 30-05-2020, 15:19:02Üyeliği durdurulduAma bu çok farklı birsey aşık insan utanır elleri titrer. Eğer zaten bu duyguları yaşamıyorsa o sevgi değildir. Biz geneler bir sorundan bahsediyoruz 😊
Shogun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-05-2020, 15:30:38Birhaticesubasii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O duyguyu küçükken yaşamıştım hüsranla bitti diyebilirim .😀 ondan sonra yaşamadım neden bilmiyorum 🤔