• 26-05-2020, 22:17:28
    #37
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mantıklı olanda zaten o değil midir hocam? faiz oranı düşükse alır yatırım yaparsın, kredi notu dediğiniz şey kolay kazanılmıyor. Ben 13 yaşından beri çalışıyorum o sebeple o kredi notu iyi durumda anlayacağınız yan gelip yatana cıkmıyor o kredi )
    Çalışmakla alakası yok, insanlar ihtiyaçları için kredi kullanıyor ya da kredi kartı kullanıyor. Bunları zamanında ödeyemediklerinden kredi notları düşüyor. Asgari ödüyorlar veya günü geçiriyorlar. Bu da gayet doğal. Bu kişilere yan gelip yatıyorlar demek biraz haksızlık olur. Sizin puanınızı yükseltmeniz, planlı çalışmanız tabi ki başarıdır ve takdir ederim ama herkes siz gibi değil maalesef
  • 26-05-2020, 22:26:54
    #38
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmakla alakası yok, insanlar ihtiyaçları için kredi kullanıyor ya da kredi kartı kullanıyor. Bunları zamanında ödeyemediklerinden kredi notları düşüyor. Asgari ödüyorlar veya günü geçiriyorlar. Bu da gayet doğal. Bu kişilere yan gelip yatıyorlar demek biraz haksızlık olur. Sizin puanınızı yükseltmeniz, planlı çalışmanız tabi ki başarıdır ve takdir ederim ama herkes siz gibi değil maalesef
    Est hocam benim bahsettiğim durumda bir başarı değil, bende yakın zamana kadar farksızdım ama - kredi limitlerinden yukarı cıkana kadar gosterdiğim çaba gerçekten çok yorucuydu onu göz önünde bulundurarak söyledim. Neticede 5 - 6 ay öncesine kadar bende asgari ödeyip ayı geçiriyordum
    • Evteks
    Evteks bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-05-2020, 22:29:50
    #39
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Est hocam benim bahsettiğim durumda bir başarı değil, bende yakın zamana kadar farksızdım ama - kredi limitlerinden yukarı cıkana kadar gosterdiğim çaba gerçekten çok yorucuydu onu göz önünde bulundurarak söyledim. Neticede 5 - 6 ay öncesine kadar bende asgari ödeyip ayı geçiriyordum
    Benimde 45bin tl civarı borcum birikmişti kartlara, 2 sene filan ödeyemedim. Sonra varlık şirketlerine satıldı, anlaştım vs. Bu olayların üzerinden 5 sene geçti, kredi notumda fena değil şu an 1500 üzerinde ama bana da kredi çıkmıyor bankalardan. Son 5 senedir 1 gün bile geciktirmem, asgari ödemem hiç tamamını öderim borcun. Bakalım ne zaman temize çıkcaz
  • 26-05-2020, 22:31:14
    #40
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 45bin tl civarı borcum birikmişti kartlara, 2 sene filan ödeyemedim. Sonra varlık şirketlerine satıldı, anlaştım vs. Bu olayların üzerinden 5 sene geçti, kredi notumda fena değil şu an 1500 üzerinde ama bana da kredi çıkmıyor bankalardan. Son 5 senedir 1 gün bile geciktirmem, asgari ödemem hiç tamamını öderim borcun. Bakalım ne zaman temize çıkcaz
    Ben temize çıkmayı unuttum hocam anca işte mısırda dedelerden miras falan kalırsa
    • Evteks
    Evteks bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-05-2020, 22:43:30
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Kredi kartı borçlarını kapattım tek bir yere borç ödüyorum.
  • 26-05-2020, 22:52:28
    #42
    Yaşadığın evde 5 bin tl üstü gelir varsa çıkmaz diyor sitesinde. Bu doğru mu ?
  • 27-05-2020, 00:10:42
    #43
    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşündüm bende çekmeyide, kendi kendime dedim bunun sonrası var. Öyle böyle derken şuan yuvarlanıp gidiyorum en azından. Çekenlere öderken Allah sabır versin.
    Ülkedeki insanlar sizinle aynı zihniyette olsa bugün ekonomik problemlerin bir çoğu olmazdı. Bu kredi pandemi kredisi gercekten temelgıda ihtiyacını bile karsılayamayan insanların öncelikli kullanması gereken bir kredi ama bizim millet bulunca hemen başvuruyor 6 ay sonra icradaki dosyama ne yapabilirim diye konular açılmaya başlıyor
  • 27-05-2020, 00:13:00
    #44
    Üyeliği durduruldu
    bana 3k cıktı valla... üzerine ceptekini ekleyip ekibimin alacaklarını ssksını falan hallettim , ödenmemiş vergim vardı, faturalar kira derken kredi + cepteki bitti. öyle cok yatırımlık bir durumda olmadı
  • 27-05-2020, 00:35:23
    #45
    Buradan da görüyoruz ki ne kadar ihtiyacı olmayan, parası zaten olan ne kadar kişi varsa kredi çıkmış ve almışlar. Altına yatırım, araba aldım, oyuna bastım daha kim bilir neler neler var.
    İşsiz kalmış, kirasını ödeyemeyen, belki de ekmek alacak parayı zor bulan kişilerde 2 aydır kredi bekliyor. Allah ıslah etsin.