bana 3k cıktı valla... üzerine ceptekini ekleyip ekibimin alacaklarını ssksını falan hallettim , ödenmemiş vergim vardı, faturalar kira derken kredi + cepteki bitti. öyle cok yatırımlık bir durumda olmadı