mantıklı olanda zaten o değil midir hocam? faiz oranı düşükse alır yatırım yaparsın, kredi notu dediğiniz şey kolay kazanılmıyor. Ben 13 yaşından beri çalışıyorum o sebeple o kredi notu iyi durumda

anlayacağınız yan gelip yatana cıkmıyor o kredi

)
Çalışmakla alakası yok, insanlar ihtiyaçları için kredi kullanıyor ya da kredi kartı kullanıyor. Bunları zamanında ödeyemediklerinden kredi notları düşüyor. Asgari ödüyorlar veya günü geçiriyorlar. Bu da gayet doğal. Bu kişilere yan gelip yatıyorlar demek biraz haksızlık olur. Sizin puanınızı yükseltmeniz, planlı çalışmanız tabi ki başarıdır ve takdir ederim ama herkes siz gibi değil maalesef