Benimde 45bin tl civarı borcum birikmişti kartlara, 2 sene filan ödeyemedim. Sonra varlık şirketlerine satıldı, anlaştım vs. Bu olayların üzerinden 5 sene geçti, kredi notumda fena değil şu an 1500 üzerinde ama bana da kredi çıkmıyor bankalardan. Son 5 senedir 1 gün bile geciktirmem, asgari ödemem hiç tamamını öderim borcun. Bakalım ne zaman temize çıkcaz
Ben temize çıkmayı unuttum hocam anca işte mısırda dedelerden miras falan kalırsa