dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmakla alakası yok, insanlar ihtiyaçları için kredi kullanıyor ya da kredi kartı kullanıyor. Bunları zamanında ödeyemediklerinden kredi notları düşüyor. Asgari ödüyorlar veya günü geçiriyorlar. Bu da gayet doğal. Bu kişilere yan gelip yatıyorlar demek biraz haksızlık olur. Sizin puanınızı yükseltmeniz, planlı çalışmanız tabi ki başarıdır ve takdir ederim ama herkes siz gibi değil maalesef
Est hocam benim bahsettiğim durumda bir başarı değil, bende yakın zamana kadar farksızdım ama - kredi limitlerinden yukarı cıkana kadar gosterdiğim çaba gerçekten çok yorucuydu onu göz önünde bulundurarak söyledim. Neticede 5 - 6 ay öncesine kadar bende asgari ödeyip ayı geçiriyordum