• 26-05-2020, 10:07:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ekmek satan satan bir araba diğer arabların aksine hiç durmaksızın bant'tan kayıt döndürüyordu sabah 5 te uyudum işim gereği. saat 9 da uyandırdı beni sabahın köründe geliyorlar. Tamam uyanamayanlar olabilir ama zaten 12 1 e kadar sayısız araba geçiyor mahalleden bunlar daha çok satabilmek için gürültü kirliliği yaratıyorlar. Sinirle kalkıp polisi aradım. İlgili birime ileteceğini söyledi ama oda pek takmadı gibi Neyse üstüme düşeni yaptım
  • 26-05-2020, 10:11:37
    #2
    Evet, çok haklısınız. Ayrıca, sabit bir yerde de durmuyor. Ekmek alacağım diye çıkıyorum adamlar yok olmuş. Gereksiz gürültü.

    Sanki sokağa çıkma yasağı yokmuş gibi arabada müzik çalan mı, sokakta gezen mi her türlüsünden var.
  • 26-05-2020, 10:15:43
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anonsu geçtim bizim burdaki adi herif altı yanmış ekmekleri poşetleyerek satıyor iki defa üst üste altı yanık ekmek aldık. İlk aldığımızda farketmemiştik ikinci aldığımızda uyarmamıza rağmen altı yanık ekmek vermiş. Bu kanı bozukları nereye şikayet edebiliriz? Yanık ekmek satmak nedir ya..
  • 26-05-2020, 10:16:06
    #4
    BTC
    Üyeliği durduruldu
    He ya. dün yaşadığım konudur.
  • 26-05-2020, 10:16:11
    #5
    Ekmekçi diyor. Balkona koşuyorum kimse yok. Kahretsin yine kaçırdık deyip kendime kızıyorum. Aslında ekmekçiye kızmalıyım. Ben yavaş değildim. O çok hızlıydı.
  • 26-05-2020, 10:16:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anonsu geçtim bizim burdaki adi herif altı yanmış ekmekleri poşetleyerek satıyor iki defa üst üste altı yanık ekmek aldık. İlk aldığımızda farketmemiştik ikinci aldığımızda uyarmamıza rağmen altı yanık ekmek vermiş. Bu kanı bozukları nereye şikayet edebiliriz? Yanık ekmek satmak nedir ya..
    Şİkayet etsenizde acele yetiştirmek için vs. diyerek geçiştirecektirler hocam polis bile aradığımda konuyu geçiştiriyor.
  • 26-05-2020, 10:22:22
    #7
    Sizin yine iyimis bizim burda anons yapıp bide pazarcı gibi kendini yırtarak bağıranlar var ekmekçi diye
  • 26-05-2020, 10:24:14
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin yine iyimis bizim burda anons yapıp bide pazarcı gibi kendini yırtarak bağıranlar var ekmekçi diye
    Uyanmadığım tarafı hocam bu
    Burdada var onlardan
    Sadece beni bu adam çok kızdırdı tamam onlar bağırıyor nefesi kesiliyor.Bu büsbüyük hoparlörden açmış kaydı bangır bangır geziyor
  • 26-05-2020, 10:25:21
    #9
    jetbayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şİkayet etsenizde acele yetiştirmek için vs. diyerek geçiştirecektirler hocam polis bile aradığımda konuyu geçiştiriyor.
    bizde hata hocam un, süt alıp evde yapıcaz ekmeği. bunların verdiği ekmeği ite versen yemez misyon sıfır