Neyse üstüme düşeni yaptım
Ekmek Satanların Bangır Bangır Anons Yapmaları
18
●451
- 26-05-2020, 10:07:57Üyeliği durdurulduEkmek satan satan bir araba diğer arabların aksine hiç durmaksızın bant'tan kayıt döndürüyordu sabah 5 te uyudum işim gereği. saat 9 da uyandırdı beni sabahın köründe geliyorlar. Tamam uyanamayanlar olabilir ama zaten 12 1 e kadar sayısız araba geçiyor mahalleden bunlar daha çok satabilmek için gürültü kirliliği yaratıyorlar. Sinirle kalkıp polisi aradım. İlgili birime ileteceğini söyledi ama oda pek takmadı gibi
Neyse üstüme düşeni yaptım
- 26-05-2020, 10:15:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Anonsu geçtim bizim burdaki adi herif altı yanmış ekmekleri poşetleyerek satıyor iki defa üst üste altı yanık ekmek aldık. İlk aldığımızda farketmemiştik ikinci aldığımızda uyarmamıza rağmen altı yanık ekmek vermiş. Bu kanı bozukları nereye şikayet edebiliriz? Yanık ekmek satmak nedir ya..
- 26-05-2020, 10:16:11Ekmekçi diyor. Balkona koşuyorum kimse yok. Kahretsin yine kaçırdık deyip kendime kızıyorum. Aslında ekmekçiye kızmalıyım. Ben yavaş değildim. O çok hızlıydı.
- 26-05-2020, 10:16:42Üyeliği durdurulduŞİkayet etsenizde acele yetiştirmek için vs. diyerek geçiştirecektirler hocam polis bile aradığımda konuyu geçiştiriyor.hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-05-2020, 10:24:14Üyeliği durdurulduUyanmadığım tarafı hocam buKamaraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Burdada var onlardan
Sadece beni bu adam çok kızdırdı tamam onlar bağırıyor nefesi kesiliyor.Bu büsbüyük hoparlörden açmış kaydı bangır bangır geziyor - 26-05-2020, 10:25:21bizde hata hocam un, süt alıp evde yapıcaz ekmeği. bunların verdiği ekmeği ite versen yemez misyon sıfırjetbayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
