Evet, çok haklısınız. Ayrıca, sabit bir yerde de durmuyor. Ekmek alacağım diye çıkıyorum adamlar yok olmuş. Gereksiz gürültü.

Sanki sokağa çıkma yasağı yokmuş gibi arabada müzik çalan mı, sokakta gezen mi her türlüsünden var.