Anonsu geçtim bizim burdaki adi herif altı yanmış ekmekleri poşetleyerek satıyor iki defa üst üste altı yanık ekmek aldık. İlk aldığımızda farketmemiştik ikinci aldığımızda uyarmamıza rağmen altı yanık ekmek vermiş. Bu kanı bozukları nereye şikayet edebiliriz? Yanık ekmek satmak nedir ya..
Şİkayet etsenizde acele yetiştirmek için vs. diyerek geçiştirecektirler hocam polis bile aradığımda konuyu geçiştiriyor.