Ekmek satan satan bir araba diğer arabların aksine hiç durmaksızın bant'tan kayıt döndürüyordu sabah 5 te uyudum işim gereği. saat 9 da uyandırdı beni sabahın köründe geliyorlar. Tamam uyanamayanlar olabilir ama zaten 12 1 e kadar sayısız araba geçiyor mahalleden bunlar daha çok satabilmek için gürültü kirliliği yaratıyorlar. Sinirle kalkıp polisi aradım. İlgili birime ileteceğini söyledi ama oda pek takmadı gibi

Neyse üstüme düşeni yaptım