Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Anonsu geçtim bizim burdaki adi herif altı yanmış ekmekleri poşetleyerek satıyor iki defa üst üste altı yanık ekmek aldık. İlk aldığımızda farketmemiştik ikinci aldığımızda uyarmamıza rağmen altı yanık ekmek vermiş. Bu kanı bozukları nereye şikayet edebiliriz? Yanık ekmek satmak nedir ya..