• 24-05-2020, 16:06:27
    #10
    Ozaman sorun kimde bizdemi ? Şaka gibi
  • 24-05-2020, 16:07:07
    #11
    bunlarda birbirlerine sallıyorsa vay halimize..
  • 24-05-2020, 16:07:41
    #12
    Ali topu tut, gibi bir şey olmuş. Sorun bende o zaman, laf çok icaat yok.
  • 24-05-2020, 16:13:08
    #13
    Turkcell'den Turkcell'e de arama yapamadım, Vodafone'dan Turkcell'de aranmıyor. Vodafone-Vodafone sorun yok gibi.
  • 24-05-2020, 16:15:28
    #14

  • 24-05-2020, 16:16:07
    #15
    Korona dolayısıyla zaten bi yoğunluk vardı internet hızları cehennem azabı gibiydi yinede idare ediyoduk şimdi bayram boyunca iyice zehir edecekler bu kadar kalitesiz operatörlerimiz neden var anlamıyorum sözde yok 5G yok en iyisiyiz falan hepsi laf. En ufak bi yoğunlukta depremde salgında vs daha küçücük şeylerde hatlar kitlenecekse internete giremiceksem ne anlamı var.
  • 24-05-2020, 16:39:14
    #16
    İnşallah uydu internet falan yaygınlaşır, telefonların arama menüsü de whatsapp tarzı uygulamalara geçerde şu şirketler biter. Ülkece isslerden, operatörlerden çok çektik.
  • 24-05-2020, 16:39:54
    #17
    Sorun sen değilsin benim ha
  • 24-05-2020, 16:48:11
    #18
    gsm şirketlerinin kendilerinden haberleri yok.
    kullandığım operatör beni arıyor ve diyor ki "kampanyanız sonraki ay bitecek", online işlemlerden bakıyorum 2021'de bitecek görünüyor