Gsm firmaları şaka gibi :)
19
●413
- 24-05-2020, 16:07:41Ali topu tut, gibi bir şey olmuş. Sorun bende o zaman, laf çok icaat yok.
- 24-05-2020, 16:16:07Korona dolayısıyla zaten bi yoğunluk vardı internet hızları cehennem azabı gibiydi yinede idare ediyoduk şimdi bayram boyunca iyice zehir edecekler bu kadar kalitesiz operatörlerimiz neden var anlamıyorum sözde yok 5G yok en iyisiyiz falan hepsi laf. En ufak bi yoğunlukta depremde salgında vs daha küçücük şeylerde hatlar kitlenecekse internete giremiceksem ne anlamı var.
- 24-05-2020, 16:39:14İnşallah uydu internet falan yaygınlaşır, telefonların arama menüsü de whatsapp tarzı uygulamalara geçerde şu şirketler biter. Ülkece isslerden, operatörlerden çok çektik.

