Konu
Gsm firmaları şaka gibi :)
24-05-2020, 16:39:14
#16
SinemBilisim
İnşallah uydu internet falan yaygınlaşır, telefonların arama menüsü de whatsapp tarzı uygulamalara geçerde şu şirketler biter. Ülkece isslerden, operatörlerden çok çektik.