Korona dolayısıyla zaten bi yoğunluk vardı internet hızları cehennem azabı gibiydi yinede idare ediyoduk şimdi bayram boyunca iyice zehir edecekler bu kadar kalitesiz operatörlerimiz neden var anlamıyorum sözde yok 5G yok en iyisiyiz falan hepsi laf. En ufak bi yoğunlukta depremde salgında vs daha küçücük şeylerde hatlar kitlenecekse internete giremiceksem ne anlamı var.