• 24-05-2020, 16:53:03
    #19
    Bunu savunan insanlarda çıkar şimdi. Deprem olduğunda şebeke gitmişti o zaman operatörleri savunanlar vardı. Bayram konuşmalarında bile kesiliyorsa yazıklar olsun böyle iletişime. Makamlarda, mevkilerde adam gibi birileri otursa denetlese bunları, yatacak yerleri kalmaz bu gibi vasıfsız operatörlerin.
  • 24-05-2020, 17:06:18
    #20
    Hepsinin .............. seçim günü elektrikler kesilince kedilere suçu atmışlardı. Şimdi sanırım kuşlara suç bulurlar.