Bunu savunan insanlarda çıkar şimdi. Deprem olduğunda şebeke gitmişti o zaman operatörleri savunanlar vardı. Bayram konuşmalarında bile kesiliyorsa yazıklar olsun böyle iletişime. Makamlarda, mevkilerde adam gibi birileri otursa denetlese bunları, yatacak yerleri kalmaz bu gibi vasıfsız operatörlerin.