Konu
Gsm firmaları şaka gibi :)
24-05-2020, 16:48:11
#18
acidmax
gsm şirketlerinin kendilerinden haberleri yok.
kullandığım operatör beni arıyor ve diyor ki "kampanyanız sonraki ay bitecek", online işlemlerden bakıyorum 2021'de bitecek görünüyor