• 19-05-2020, 00:00:26
    #10
    aOktemer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binmem dediğim VW Polo'ya biniyorum. (Küçük gelir diye binmem diyordum ama bana şimdilik yetiyor.)
    2014 Model 1.2 TSI BM 90 HP Confortline.
    Ben 2019 Ocak ayında şimdikine göre komik bir rakama aldım. Hemde 9700 Km. Şu an 18000 yaptım. Sayılıdır TR'de heralde bu kilometrede. Piyasası şu an 95-100 civarında diye biliyorum. 5-6 yaşında ve pazarı olan bir araç. Temiz bulursan tavsiye ederim. Dediğim gibi ben binmem diyordum sizin tercihiniz ne olur bilemem. Alacağınız araç için şimdiden Allah kaza bela göstermesin diyorum. İyi günlerde kullanın.
    valla 2014 1.2 dizel
    38-39'a alan bir arkadaşım 55e sattı 5-6 ay önce.
    şu an çok komik rakamlar polo için ben bir türlü ısınamadım o paralara jetta veya passat çok daha mantıklı gibi geliyor.

    serhat_sonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    passat al geç 2 günde satarsın zarar etmezsin.
    hangi kasa, model önerirsin bu fiyatlar arasında? 2007 2008 falan var bu fiyatlara
  • 19-05-2020, 00:04:39
    #11
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla 2014 1.2 dizel
    38-39'a alan bir arkadaşım 55e sattı 5-6 ay önce.
    şu an çok komik rakamlar polo için ben bir türlü ısınamadım o paralara jetta veya passat çok daha mantıklı gibi geliyor.



    hangi kasa, model önerirsin bu fiyatlar arasında? 2007 2008 falan var bu fiyatlara
    bende bu kasa var 1.6 TDI 2014'ü biraz araştırırsan güzel denk gelir. DOD Firmasını takip edin oraya güzel düşüyor ama kalmaz hemen alınır

    clio ya felan sakın para kaptırma hocam passat konforuna alışınca passattan inemeyeceksin


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...13998122/detay

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...04029051/detay

    https://www.dod.com.tr/arac-arama?srchtxt=passat
  • 19-05-2020, 00:05:49
    #12
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla 2014 1.2 dizel
    38-39'a alan bir arkadaşım 55e sattı 5-6 ay önce.
    şu an çok komik rakamlar polo için ben bir türlü ısınamadım o paralara jetta veya passat çok daha mantıklı gibi geliyor.
    Özelliklerini bilmiyorum ama ucuza gitmiş gibi.
    Dizel ilgilenmediğiim için iyi mi kötü mü diyemem ama benzin tavsiye ederim. Tercih sizin
    Örnek 1.2 TSI 2014 : Sahibinden Arama Sonuçları
  • 19-05-2020, 00:07:39
    #13
    Bende 2017 insignia sport var . Binmesi keyifli bir araç. Model vs fark ediyor mu bilmiyorum ama ortalama şehir içi 8 L - dışı : 6-7 arası gibi yakıyor.


    Yaklaşık 2019 Aralık gibi 112 Bin TLye almıştım şuanda 180-190 bin civarların'da.
  • 19-05-2020, 00:32:20
    #14
    Bir ay bekleyin. FIAT EGEA fiyatlarında indirim olacak diye duydum. Dolu paketini alabilirsiniz bir ay sonra.
  • 19-05-2020, 00:34:31
    #15
    1.2 tsi octavia jetta bakabilirsin.
    modeli düşürmemek her zaman iyidir bu segment grubunda.
    D segment insignia iyi seçenektir.
    passat için yine model yılını düşürme derim.
    hb olarak leon veya astra bakabilirsin

    piyasaları hızlıdır
  • 19-05-2020, 00:40:01
    #16
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.2 tsi octavia jetta bakabilirsin.
    modeli düşürmemek her zaman iyidir bu segment grubunda.
    D segment insignia iyi seçenektir.
    passat için yine model yılını düşürme derim.
    hb olarak leon veya astra bakabilirsin

    piyasaları hızlıdır
    2007 3.16i e90 170 binde, hatasız değişensiz boyasız.
    90-95 civarlarına düşürme şansım var, bu araç hakkında düşünceniz nedir? renk siyah.
  • 19-05-2020, 01:04:22
    #17
    basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2007 3.16i e90 170 binde, hatasız değişensiz boyasız.
    90-95 civarlarına düşürme şansım var, bu araç hakkında düşünceniz nedir? renk siyah.
    en hantal motora sahip olan model hocam. 0/100 13.5 saniye civarı son hızını artık sen düşün. 1.0 tsi octavia bile 0-100 10 saniye performansı düşün. matematiksel olarak octavia 100 kmh geldiği an 3.16 10 boy geride kalır yani performans olmadığı için gaza daha fazla süre basıyorsun ki 100 kmh çıkabilesin yakıt artıyor bu sefer tork yine yerlerde hep dezavantaj.

    3.20 i falan eyvallah ama 3.16 hiç tavsiye etmiyorum yakıtı fazla performans yerlerde bmw den anlayan kişi bu motorlu aracı asla almaz diyebilirim.
  • 19-05-2020, 01:12:08
    #18
    Şuan en iyisi beklemek zaten Korona var dışarı çıkma yasakları var. İkinci el piyasası aşırı cep yakıyor. Birkaç ay sonrasında ötv indirimleri sıfır araba stokları hareketlenirse üç beş daha koyarsın sıfır almaya bakarsın
    Şahsen ben bekleme modundayım 6 aydır birkaç ay daha beklicem