basicgoods adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla 2014 1.2 dizel
38-39'a alan bir arkadaşım 55e sattı 5-6 ay önce.
şu an çok komik rakamlar polo için ben bir türlü ısınamadım o paralara jetta veya passat çok daha mantıklı gibi geliyor.
Özelliklerini bilmiyorum ama ucuza gitmiş gibi.
Dizel ilgilenmediğiim için iyi mi kötü mü diyemem ama benzin tavsiye ederim. Tercih sizin
Örnek 1.2 TSI 2014 : Sahibinden Arama Sonuçları