Şuan en iyisi beklemek zaten Korona var dışarı çıkma yasakları var. İkinci el piyasası aşırı cep yakıyor. Birkaç ay sonrasında ötv indirimleri sıfır araba stokları hareketlenirse üç beş daha koyarsın sıfır almaya bakarsın
Şahsen ben bekleme modundayım 6 aydır

birkaç ay daha beklicem