valla 2014 1.2 dizel
38-39'a alan bir arkadaşım 55e sattı 5-6 ay önce.
şu an çok komik rakamlar polo için ben bir türlü ısınamadım o paralara jetta veya passat çok daha mantıklı gibi geliyor.
hangi kasa, model önerirsin bu fiyatlar arasında? 2007 2008 falan var bu fiyatlara
bende bu kasa var 1.6 TDI 2014'ü biraz araştırırsan güzel denk gelir. DOD Firmasını takip edin oraya güzel düşüyor ama kalmaz hemen alınır
clio ya felan sakın para kaptırma hocam passat konforuna alışınca passattan inemeyeceksin
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...13998122/detay https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...04029051/detay https://www.dod.com.tr/arac-arama?srchtxt=passat